A vádli, a comb és a farizmok edzése

A szuper szett edzést elsősorban formába hozásnál szokták alkalmazni, segítségével intenzívebb, pörgősebb edzéseket lehet végezni, ami szálkásításnál nagyon hasznos.
A súlyzós edzés előtt mindig végezzünk alapos gimnasztikai bemelegítést, szálkásításnál az izmok könnyebben sérülnek.
A comb és a fenék edzésénél célszerű antagonista szett edzést alkalmazni.
A közölt gyakorlatsor csak egy alternatíva, amin érdemes gondolkodni, nem mindenkinél működő, örök igazság.

1. Vádli állva 4×20

2. Vádli ülve 4×20

A vádli lassú ingerlésű izom, nehezen fárad el, ezért célszerű magas ismétlési számmal edzeni. Az 1 és a 2 gyakorlatot szettben végezzük.

3. Lábnyújtás gépen 1×20, 1×16, 1×14, 2×12

4. Lábhajlítás fekve 1×20, 1×16, 1×14, 2×12

A lábnyújtás, lábhajlítás bemelegítik a combizmait, előkészíti az izmokat a nagyobb súlyterhelésre.
A 3 és a 4 gyakorlatot szettben végezzük.

5. Guggolás 1×14, 1×12, 1×10, 3×8

A guggolás nagyon energia igényes, összetett gyakorlat, ezért nem célszerű más gyakorlattal szettben végezni.

6. Lábtolás gépen 1×14, 1×12, 2×10

7. Lábhajlítás ülve 1×14, 1×12, 2×10

A lábtolást közepes súllyal, koncentráltan végezzük, a hangsúly most nem a súlyterhelésen, hanem az intenzitáson van. Szettben végezzük az ülő lábhajlítással.

8. Homorítás vízszintes padon 4×15

9. Lábhajlítás állva 4×12

A 8 és a 9 gyakorlatot szettben végezzük.

10. Combközelítés gépen 4×15

11. Combtávolítás gépen 4×15

A 10 és a 11 gyakorlatot szettben végezzük.

12. Fenék gépen, lábhátra emelés 4×12

13. Láboldalra emelés 4×12

A 12 és a 13 gyakorlatot szettben végezzük.

14. Izolálás hajlított lábbal, farizomra 3×12, non stop

A gyakorlatokat La Llave Alex N.A.C. Mr Universum, Soós Bernadett N.A.C. Fitnesz V.B. 3. helyezett, és Fári Edina, a Vida Fitnesz versenyzői mutatták be.

Vida Zoltán

Forrás: http://www.bodysport.hu/testepites/szuper-szett-edzes-alternativak-vadli-comb-es-farizmok-edzese