A mell izmok edzése

Most egy mellizom edzés lehetőséget mutatunk be, egy szuper szett edzést, melyet elsősorban formába hozáskor ajánlok.

Ez csak egy lehetőség, nem garantálom, hogy mindenkinél beválik, hiszen sokfélék vagyunk, de talán érdemes rajta elgondolkodni, kipróbálni. Alapelve, hogy egy nyomó jellegű erőgyakorlatot szettben kell végezni egy nyújtó, izoláló jellegű gyakorlattal. Alapos gimnasztikai bemelegítés mindenképp indokolt, utána a súlyzós edzést magas ismétlési számról, 4-5 sorozat után közepes ismétlési számra kell csökkenteni, a súly növelése mellett. Lényeg a gyakorlatok koncentrált, szabályos végre hajtása, illetőleg az edzés intenzitása. Ez esetben nem a súlyok nagyságára kell koncentrálni.

1. Ferde nyomás ingás gépen 1×20, 1×16, 1×14, 1×12, 1×10

Az első gyakorlatnál, mivel erőgyakorlat, nem alkalmazunk szettet, relatív nagy súllyal végezzük, piramisban.


2. Állva melltől nyomás ingás gépen 1×16, 1×14, 1×12, 1×10

 

3. Tárogatás gépen 1×16, 1×14, 1×12, 1×10

A 2. és a 3. gyakorlatot szettben végezzük!

4. Felfelé összenyomás ingás gépen 1×16, 1×14, 1×12, 1×10

5. Tárogatás kézisúllyal, 30°-os padon 1×16, 1×14, 1×12, 1×10


A 4. és az 5. gyakorlatot szettben végezzük!

6. Hajlított karú áthúzás, gépen 1×16, 1×14, 1×12, 1×10

7. Összehúzás kereszt csigán 1×16, 3×14


A 6. és a 7. gyakorlatot szettben végezzük!

8. Összenyomás impander gépen 3× ami megy, bukásig!

A gyakorlatokat La Llave Alex, Simon Gábor, és Kohári Richárd, a Vida fitnesz versenyzői mutatták be.
Vida Zoltán

Forrás: http://www.bodysport.hu/testepites/mellizom-edzese-szuper-szett-edzes